miercuri, 22 august 2012

Urmează-Mă!

Urmează-Mă, oricât ţi-ar fi de greu,
Urmează-Mă, eşti ucenicul Meu.
Şi Eu sunt, Eu sunt Domnul Tău,
Eu sunt cu tine tot mereu.

Nu-ţi fie teamă, eşti al Meu,
Tu ştii că Eu sunt Dumnezeu!
Eu te păzesc şi sunt cu tine,
Să mă urmezi, vreau Eu, mereu!

Şi nu uita: de vei răbda,
Pân' la sfârşit, tu vei vedea,
Că harul şi iubirea Mea,
Au fost de-ajuns în viaţa ta.

Doamne Isuse, te urmez,
Cu Tine pe-acest drum eu merg.
O, ţine-mă mereu de mână,
Şi-n zi cu soare, şi-n furtună!

O, ţine-mi Doamne inima fierbinte,
Şi umple-o cu dragostea Ta.
Viaţa mea, chiar fără de cuvinte,
Să o trăiesc spre slava Ta. 

De-acum sunt ucenicul Tău,
Şi Tu, Isuse, Domnul meu.
Iar până la venirea Ta,
Să Te slujesc, cu drag aş vrea.

Adriana Cioloca



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu