miercuri, 22 august 2012

Fă-mi Doamne viaţa ca o carte...

Fă-mi Doamne viaţa ca o carte,
Al cărei singur autor să fii.
Şi-n filele ei Tu să scrii,
Ale Tale cuvinte vii.

O, Doamne, fă ca tinereţea-mi
Să fie-ntreagă, doar a Ta!
Nimeni să n-o dispreţuiască,
Şi să rămân pe calea Ta.

Doamne, ajută-mi ca model,
Şi în cuvânt, şi în purtare,
Întreaga-mi viaţă s-o trăiesc,
Umplut de dragoste şi pace.

Doamne Isuse ajută-mi să-Ţi cunosc,
Mai mult, mai mult, iubirea,
Să Te aştept mereu cu dor,
Să-Ţi cânt mereu venirea.

O, vino, vino, Doamne mai curând,
Ne du la Tine sus, în cerul sfânt,
O, vino Doamne mai curând,
Să îţi cântăm eternul cânt.

Căci vei veni, da, vei veni,
Şi-n ochi, noi toţi Te vom privi.
Ce minunat atunci va fi,
În ceruri sus, în veci cu Tin'!

Adriana Cioloca



Un comentariu:

  1. Imi plac mult ultimele tale 3 poezii. Intr-adevar, privind la El,intelegem tot mai mult ce nevoie tot mai mare avem de El si ca El pune in noi aceasta dorinta pentru slujire si pentru a-L urma pe El. Nu am talentul de a scrie poezii, dar imi plac poeziile crestine cu mesaj si acestea 3 exprima parca atat de clar ceea ce simt si eu. Te imbratisez, draga sora, si Domnul sa iti dea har si putere pe mai departe.

    RăspundețiȘtergere