duminică, 26 august 2012

Numai Tu, Doamne...

Tu, Doamne, eşti modelul meu,
Tu, Doamne Sfânt, Tu, Dumnezeu!
Cu Tine vreau să fiu mereu,
In gândul şi-n sufletul meu.

Eşti plin de farmec, strălucire,
Eşti adevăr, eşti nemurire.
Si Doamne, dragostea-Ţi mă strânge,
La pieptul Tău, ea mă aduce. 

O, Doamne aşa cum sunt,
Tu mă primeşti, mă iei din drum,
Şi mă ridici pe inălţime,
Să pot trăi doar pentru Tine.

Fă lumină-n viaţa mea,
Doamne Isuse, făclia mea!
Şi apa vieţii-mi fii mereu,
Când insetez pe drumul meu.

Eu ştiu Doamne, că doar Tu
Mă poţi călăuzi.
Şi vreau doar glasul Tău,
In lume să-l pot auzi.

Doamne Isuse-nvaţă-mă,
Ca răbdător eu să aştept,
Mereu, a Ta povaţă.
Mereu să caut să-mplinesc,
Doar voia Ta curată!

O, cat aş mai vrea, o, Doamne...
Viaţa-mi Ţie să mi-o-nchin!
Şi să trăiesc spre slava Ta,
Căci pururea eşti Da, Amin!

Adriana Cioloca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu