miercuri, 22 august 2012

Dragostea Ta, Doamne...

Doamne, dragostea-Ţi e mare,
Şi în veci nemăsurată.
M-ai salvat de la pierzare,
Să-Ţi slujesc viaţa toată.

Doamne-n faţa Ta şi glasul
Şi privirea şi simţirea,
Vor înmărmuri pe loc,
Fiindcă Tu eşti Savaot.

Doamne, nici nu am cuvinte
Să îţi cânt, să-Ţi mai vorbesc,
Când văd dragostea-Ţi fierbinte
Pentru mine-un păcătos.

Argint şi aur, pietre scumpe,
La Tine, toate-s fără preţ.
Ci numai sângele-Ţi, Isuse,
Are sublim, eternul preţ.

Doamne, nu voi putea să-Şi înţeleg iubirea...
Şi de ce eu? Şi care mi-e menirea?
Să spun întregii omeniri
Că inima mi-a fost schimbată
Şi că în locu-i Domnu-a pus
O inimă pe veci curată?

Să spun că rana-a vindecat-o,
Să spun că lacrima a şters-o?
Să spun că-n toată lumea asta, 
Eu de la El primit-am pacea?

Da, Doamne, dragostea-Ţi e mare,
E în veci nemăsurată.
Tu m-ai salvat de la moarte
Şi-am să-Ţi cânt viaţa toată!

Adriana Cioloca



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu