sâmbătă, 3 mai 2014

Să pot să-Ţi cânt...

1. Să pot să-Ţi cânt şi-n miez de noapte
O, iată, iată ce doresc!
Şi să pot să Te laud Doamne,
Chiar şi când soare nu-i pe cer.

Poartă-mă pe braţu-Ţi tare
În harul Tău mă-nvăluie!
Şi străluceşte Tu mai tare
În viaţa-mi, doar Tu, Domnul meu!

2. Să pot să cânt măreaţa jertfă
 Şi să te laud tot mereu!
 Iar viaţa-mi pe deplin predată
 A Ta să fie, Domnul meu!

O, nu lăsa nimic din mine
Ci fii doar Tu, Tu tot mereu,
Izvor de viaţă, de iubire,
Tu, dorul sufletului meu!

3. Să nu mai vreau nimic din lume!
Nici pofta ei, nici bogaţii!
Tu eşti comoara-mi pe vecie,
Mântuitorul meu iubit!

Să nu ştiu decât de Golgota,
De harul Tău mântuitor!
Să-Ţi cad la piept cu ochii-n lacrimi
Să-Ţi spun: Te-ador şi Te iubesc! 

A. C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu