joi, 27 iunie 2013

Nu vreau comori pe-acest pământ

1. Nu vreau comori pe-acest pământ,
Căci am un unic Domn Isus.

El e comoara ce de preţ,
Al inimii scump juvaier
Şi-n El oricând pot să mă-ncred
Cu Domnul meu ajung în cer!
 Îmi face-uşor drumul cel greu
Şi lacrima mi-o şterge El.
El e comoara cea de preţ,
În El vreau să mă-ncred.

2. De Domnul meu vreau eu să cânt,
Cu El ACAS' voi fi curând!

El e comoara ce de preţ,
Al inimii scump juvaier
Şi-n El oricând pot să mă-ncred,
Cu Domnul meu ajung în cer!
 Îmi face-uşor drumul cel greu
Şi lacrima mi-o şterge El.
El e comoara cea de preţ,
În El vreau să mă-ncred.

3. În veşnicie L-oi vedea,
Pe El ce-mi luă vina cea grea!

El e comoara ce de preţ,
Al inimii scump juvaier
Şi-n El oricând pot să mă-ncred,
Cu Domnul meu ajung în cer!
 Îmi face-uşor drumul cel greu
Şi lacrima mi-o şterge El.
El e comoara cea de preţ,
În El vreau să mă-ncred.

4. Nu-i vreo comoară mai presus, 
Mai scumpă ca Domnul Isus!

El e comoara cea de preţ,
Al inimii scump juvaier
Şi-n El oricând pot să mă-ncred,
Cu Domnul merg în cer!
Îmi face-uşor drumul cel greu
Şi lacrima mi-o şterge El.
Pe nori curând El va veni
Şi-ACAS' mă va primi!

Adriana C.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu