vineri, 11 mai 2012

Cantec de dor...

 Doamne, toata lumea-aceasta,
N-ar mai avea niciun farmec,
Nici culoare, nici splendoare, 
Daca Tu, Tu, Doamne Sfinte,
Nu ai fi al meu Parinte.

Orisiunde as cauta,
Lumea cu-ale ei nimicuri, 
Nu-mi incanta inima,
Nu ma-nalta inspre ceruri.

Si ei spun ca sunt nebun,
Fiindca simt un dor puternic,
Dup-al meu Camin de sus,
Dupa sfintele locasuri...

Ma framant si ma cutremur, 
Fiindca-n lumea de-ntuneric
Totul se preface-n scrum,
Totu-aici este vremelnic.

Insa dintre mii si mii de chipuri,
Doamne, doar pe-al Tau l-astept.
Sa rasara dintre stele,
Si de mana sa ma ia, 
Sa ma tina strans la piept.

Am un dor, un mare dor,
Si tresar si m-a-nfior,
Caci in lumea de nevoi, 
Doar Tu, Doamne, esti cu noi.

Vino Doamne, vino, Mire,
Sfant, Sfant, Sfant,
De trei ori Sfant,
Vino si ne du acasa,
Pentru-a-ncepe-un vesnic cant!

O, ce mare bucurie,
Cand la Tine-n cer vom fi!
Ti-om canta o vesnicie, 
Tie, care totul Tii.

Tie, Miel preasfant si bland,
Ce prin sangele-Ti curat,
M-ai spalat si m-ai iertat,
Ca acum voios sa-Ti cant.

Vreau sa stie-ntreaga lume
Ce Mantutor am eu,
Caci pentru mine a murit,
Domnul meu, Isus iubit!

Si de mine-un pacatos, 
S-a-ndurat Domnul Hristos.
Din noroi, din glod m-a scos,
Si-acum, am in cer un loc.

Doamne, pune Tu putere,
Dragoste-n inima mea,
Dragoste doar pentru Tine,
Doar pentru lucrarea Ta!

O, Doamne, intreaga-mi viata,
Tie, doar Tie Ti-o-nchin
Si doresc mereu la cruce, 
Privirea ca sa mi-o Tii.

Doar pe Tine, Domnul meu, 
Sa Te vad 'naltat  pe cruce,
Sa-Ti vad dragostea crescanda
Si smerenia pan' la moarte.

Sa Te vad cum urci in slava,
Sus in ceruri, sus la dreapta,
Langa Tatal Sfant, Tu Doamne,
Tu, al nostru Mare Preot,
Pentru toata vesnicia.

Si cand boli, dureri, ispite,
Al meu suflet greu apasa,
Doamne stiu ca esti cu mine, 
Dragostea Ta nu ma lasa.

Sa ma tem? De cine oare?
Cand Tu, Doamne, mi-esti scapare?
Dragostea-Ti desavarsita 
Imi alunga orice frica...

Fie greul cat de greu,
Totul pot! Cu Domnul meu!
Fiindca El pe zi ce trece,
Spune: "Mult a fost, putin mai este"!

Trecut-au ani si luni si zile, 
Dar acuma, poate...vine!
Poate vine-n clipa-aceasta!
VINO, Doamne, ia-Ti mireasa!
              AMIN!
Adriana Cioloca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu